Skleněný pilník Kellermann délky 11,5 cm.
Detailní popis produktu
Skleněné pilníky se vyrábějí v jemné zrnitosti a proto jsou vhodné i pro slabé a lámavé nehty, nezpůsobují jejich třepení a lámání. Pilník je velmi účinný a rychle s ním dosáhnete požadovaného tvaru. Skleněné pilníky splňují i hygienické požadavky. Dají se snadno sterilizovat ve vařící vodě.
Skleněný pilník Kellermann je velice kvalitní, malý a vejde se do každé kosmetické taštičky.
O značce Kellermann:
Kellermann je německá rodinná firma s tradicí již od roku 1927, kdy byla založena Gustavem Kellermannem a jeho syny. Prvotřídní kvalita a maximální spokojenost zákazníka vždy byly, jsou a budou hlavní hodnoty této firmy. A kde jinde by mohla tato firma vzniknout než v německém městě Solingen, proslaveném výrobou nožů a nůžek?
Logo - drei Schwerter - three swords
Toto logo se těší dlouhé historii - dříve byl tento znak používán nožaři a kováři mečů. Nyní ono logo se třemi meči, mířící špičkou dolů, symbolizuje jednotu a sílu. Od roku 1927 uplynula dlouhá doba a mezitím se vedení předávalo ze syna na syna, kteří byli mistři ve svém oboru a pilně se v něm vzdělávali. Od roku 2005 leží budoucnost značky v rukou Larse Kellermanna. Značka se může pyšnit svou zaslouženou dobrou pověstí - ať už kvůli dlouhé životnosti výrobků či jejich vkusnému designu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Kellerman je německá rodinná firma s tradicí již od roku 1927, založena Gustavem Kellermanem a jeho syny.
Prvotřídní kvalita a maximální spokojenost zákazníka vždy byly, jsou a budou hlavní hodnoty této firmy.
A kde jinde by mohla tato firma vzniknout než v německém městě Solingen, proslaveném výrobou nožů a nůžek?
Logo - drei schwertes - three swords
Logo se třemi kordy se těší dlouhé historii - dříve byl tento znak používán nožaři a kováři mečů. Nyní ono logo se třemi meči, mířící špičkou dolů, symbolizuje jednotu a sílu.
Od roku 1927 uplynula dlouhá doba a mezitím se vedení předávalo ze syna na syna, kteří byli mistři ve svém oboru a pilně se v něm vzdělávali.
Od roku 2005 leží budoucnost značky v rukou Larse Kellermanna. Značka se může pyšnit svou zaslouženou dobrou pověstí - ať už kvůli dlouhé životnosti výrobků či jejich vkusnému designu.